For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Ni får bestämma!

Ni får bestämma hur bloggen ska se ut! Jag letat och letat och nu orkar jag inte längre. Dags för en uppfräschning på bloggen och jag vill ha en ny bakgrund. Det är så svårt att hitta nåt bra och eftersom blogspot har helt pissiga alternativ så har jag laddat ner några. Jag behöver er hjälp med detta. Eftersom jag är våg så har jag väldigt svårt att bestämma mig =). Antingen så väljer ni utförandet som det är nu eller så röstar ni lila eller röd! Nya snygga förslag välkamnade också ;). Kom igen nu! Vad tycker ni?


RÖD



LILA

3 kommentarer:

Henrik A | 21 oktober 2009 kl. 18:16

Henrik röstar på lila! Samt på att Micke också ska börja blogga. Man kan ju tro att han inte gör annat än:

1. pluggar
2. ligger vid poolen
3. sköter markservice i hemmet

Roy | 21 oktober 2009 kl. 18:34

Jag röstar för lila, rosa är för puttinuttigt.

Jag tror att Micke inte ska blogga för då bli det:

1. ingen pluggar
2. ingen utnyttjar poolen
3. ingen får mat, ingen ren tvätt och de får leva i en misär :-)

Linda | 21 oktober 2009 kl. 19:32

Haha, ja, låter nästan som att ni gaddar ihop er. Micke är inte vidare sugen på att blogga, inte ens för gästinlägg, så de verkar som att ni får stå ut med mig. Tycker å andra sidan att ni ska börja blogga!

1. Vi pluggar, men inte så mycket som vi borde.
2. Utnyttjar poolen för sälllan
3. Mesta markservicen sköts av mig. Micke är dock utnämnd diskansvarig.