For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Allt detta smygande

Micke smider planer. Han planerar nån överraskning och det är svårt, han har inget vidare pokerfejs ;). Allt började med att några tjejer i klassen tyckte vi skulle fira lite på Hard Rock Cafe på Batu Ferringhi på fredag. De ska tydligen ha riktigt najs beachparty. Allt var bestämt och jag hade kollat med Micke som hade flaggat ok. Sen kommer han och säger att vi inte kommer vara hemma, vi ska resa bort. OK, först blev jag lite sur, han kunde faktiskt nämnt det innan vi bestämt allt, haha. Men nu är jag jättenyfiken! Jag tror att vi ska åka till Kuala Lumpur. Jag vet nämligen att Paul Van Dyk spelar där på fredag och det skulle ju sammanfalla ganska bra, eller hur? Det är ju en av Mickes favoriter, inte min, men kan va kul att se. Ni vet väl vad det är för dag imorgon va? Dagen med stort L... =D

1 kommentarer:

Noomie | 15 oktober 2009 kl. 04:53

JA MÅ HON LEEEEVA! I förskott jag vet. Men om jag skulle glömma imorgon!

Hoppas du får en toppenbra födelsedag!
puss och kram!