For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Födelsedan

Mellan 9-13 höll vi posterpresentation i entrén på School of Pharmacy. Detta var ett researchprojekt vi haft sedan vi började kursen Pharmacy Management och det var för detta projekt som jag i panik jagade intervjuer på fastlandet. Nu äntligen var avslutningen och presentationerna gick väldigt bra. Jag skötte mig, om jag får säga det själv, lysande. Kunde allt utantill och kunde besvara alla frågor från utvärderaren. Det roliga är att så fort vi har haft presentationer i den här gruppen så har alla varit jättestissiga. Gått och pratat och övat för sig själva, jättenervösa! Men de presterade bra så det är väl deras sätt att förbereda sig.

Jag tänkte skriva ut alla namnen, insåg snabbt att jag inte minns alla namn. De har ju så krångliga namn här!

Fick den här superfina tårtan från Baskin Robbins på morgonen, yummie!!


Några vänner var bjudna hem till oss på kvällen: Wendy, Katriina, Jürgen och Flo. Vi grisade som värsta barnkalaset.


Efter Wendy lämnat oss så fortsatte kvällen med två nya bekanta, Wahid och Berouz, och en del rödtjut på det! Sedan fick det bli en ganska tidig kväll eftersom vi skulle upp halv fem för min överraskning! Jag hade en toppen födelsedag!!!


1 kommentarer:

Noomie | 19 oktober 2009 kl. 20:32

Låter som du hade en toppen dag!