For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

My new baby

I fredags var vi ute på shoppingturné. Till slut hittade jag en dator, netbook, som föll mig i smaken. En av de senaste modellerna från Acer, Acer Aspire One 751H Intel Atom Z520. Det viktigaste var ju förutom design (ja, lite tjejig är jag ju), att den skulle vara lätt och smidig och hyfsad prestanda förstås. Jag är jättenöjd med den och har redan glassat med den hela dan vid poolen ;). Priset var väl inte lika bra kanske men billigare än Sverige iaf, gav 3700:- och online hittade jag för strax över 4000:-. Jag lyckades tyvärr inte pruta ner priset men jag hittade ett par högtalare och ett headset som de fick skicka med. Dock har jag inte fått dessa att funka än så de kunde gott ha behållit skiten!

Pärlan!

0 kommentarer: