For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Fish Spa

När vi var i Batu Ferringhi passade vi på att besöka ett fiskspa. Det var en riktigt spännande upplevelse. Man stoppar ner fötterna och fiskarna börjar äta upp de döda hudcellerna för att låta nya celler växa.


Lite rädda för att döda de stackars firrarna med vår fantastiska tåbira, oops!


Mysigt, dock kittlade det något oerhört i början, konstig känsla när fiskarna börjar äta på en.

De gillade mina fötter mer än Mickes, undrar varför? Micke blev lite sur och tyckte jag skulle dela med mig, alltså dra mig ur. Jag gick och blev vaxad istället. Det går ingen nöd på fiskarna iaf, de blir tydligen matade varje kväll trots att de har som jobb att käka hudceller hela dagarna.

2 kommentarer:

Sandra | 27 juli 2009 kl. 01:33

Men gud va sjukt, hahahahhaha

Olle Bergdahl | 27 juli 2009 kl. 17:21

Coolt med fiskspa! Det verkar inte gå någon nöd på er. Roligt att följa bloggen.

Hälsa Micke!

www.hemmapappan.se