For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Blir så trött...

När Micke kom till USM kl 8 imorse och hans kinesiskakurs skulle börja visade det sig att den inte börjar förrän på onsdag. När jag kom till min skola så höll de precis på att sätta upp lappar med malaysisk text. Ja, mina föreläsningar är inställda hela veckan. Då undrar givetvis jag: Detta måste de väl ha vetat förra veckan? Eller gillar de att folk kommer dit och irrar omkring. Det är väldigt oorganiserat här över lag och de verkar ta allt som det kommer. Detta visste vi givetvis eftersom vi tidigare rest lite i Thailand men trodde kanske det skulle vara lite bättre på ett universitet. Jaja, iaf, så är jag ledig en hel vecka och jag ska passa på och bara njuta och slappa och få mitt minisommarlov. Micke verkar ha föreläsningar imorn men han är så taggad för det här så det vill han mer än gärna.

1 kommentarer:

jessiq | 8 juli 2009 kl. 23:18

Ja är man i Asien så är man... Bara att "go with the flow"!