For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Ja, ni har anledning att vara avundsjuka!!

Micke fullkomligen älskar sin present. Väl på flygplatsen försökte jag verkligen se till så att han inte skulle få reda på vart vi skulle. Fortfarande efter incheckning trodde han att vi skulle till KL trots att han råkade se bagageetiketten med märkningen SIN. Då trodde jag att allt var kirrat och slappnade av. När vi avnjöt frukosten råkade visumformulären sticka upp lite ur väskan. DÅ fattade han att vi skulle till Singapore. En vanlig människa skulle aldrig ha märkt det på visumen eftersom det inte står något på dem. Micke bara kom ihåg hur Singapores såg ut.

Precis efter att vi gått av planet möter oss en värd från vårt hotell och följer oss igenom hela flygplatsen, genom passkontroller osv. Supertrevlig!! Utanför väntade tyvärr ingen limo som jag trodde utan det fick bli en ganska snygg Merca istället. Tydligen kan det också kallas limo, hur fn ska jag kunna veta det, jag är ju tjej! Väl vid hotellet mötte en kvinna upp oss och visade oss upp på rummet direkt, utan att ens behöva checka in, vilket jag har sett andra få göra här hihi. Vi fick checka in på rummet istället. Ja, jag har då aldrig varit med om något liknande! Vilken superb service!! En tårta väntade på oss, en gåva från hotellet till Micke på födelsedagen.

Hotellet är verkligen helt fantastiskt. Ni ska få se bilder senare. Rummet är jättefint med fin utsikt över Marina Bay. Vädret var halvmulet igår då vi turistade ordentligt, men idag har det varit helt underbart så vi åkte till Sentosa Island och slappade på stranden och bara mådde bra. Så, säger det igen. Ni har anledning att vara avundsjuka =).

Imorn är vi tillbaks hemma på Penang igen.

Soliga kramar

3 kommentarer:

Villa Deneo | 30 augusti 2009 kl. 15:59

Tro mig, vi ÄR avundsjuka!

jessiq | 31 augusti 2009 kl. 15:07

Det låter jäkligt härligt, men jag ska själv ta mig en tur ner till Mexico nästa helg så jag är inte alltför avis. Bara lite lagom. :)

Noomie | 1 september 2009 kl. 08:35

Hej kexet!
HAr en önskan, att du lägger ut någon bild/bilder på hello kitty prylar du hittar i malaysia för jag antar att d finns gott om dem :D
puss från Smulan