For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Swing it

För några dar sen, eller rättare sagt förra helgen (JAG VET att det varit dåligt med inlägg), så åkte vi till Bukit Jambul Country Club för att slå lite bollar på driving rangen. Väldigt trevlig bana, och trevlig range. Rangen var t.o.m i två plan. Vi betalade ca 80 kr för 100 bollar och klubbor, svenska priser. Här är ett smakprov på Mickes swing:

Ian bakom Micke är riktigt seriös i sitt spel med lite uppvärmning innan, Micke kör rakt på han, inga krusiduller här inte.

Första gången för mig någonsin. Jag visste redan innan att jag skulle vara grym, och jag tror nog att jag levde upp till mina egna förväntningar. Micke var nöjd också. Så lite övning och kanske ett litet golfkörkort när man kommer hem ;) Tycker ni inte jag fått in swingen? Haha



Sen, lite lustigt. Jag frågade Ian innan hur de plockade upp alla bollarna, maskin va? "Yes, of course" sa han och tittade på mig som om jag vore lite bakom. Sen efter ett antal bollar börjar de anställda vandra ner över rangen, med små paraplyn. Jag och Ian tittade på varandra: "Come on, this is Malaysia, what did you think?" Ja, hur kunde vi tro nåt annat.

0 kommentarer: