For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Överraskningen - Singapore!

Ok, nu får ni äntligen veta min överraskning till Micke. Jag tycker verkligen att det är skitsvårt att köpa present till Micke så det bästa jag kunde komma på var såklart en resa eftersom han verkligen älskar det. Jag har lurats lite och sagt att presenten är försenad men detta bara för att inte väcka någon misstänksamhet. Vi ska på en lyxweekend i Singapore och bo på detta hotell nummer ett, nämligen Pan Pacific Singapore:





Micke vet inte än vart vi ska, han vet inte hur många dagar. Det enda han vet är att vi ska resa bort och han tror vi ska åka buss till Kuala Lumpur hi hi. Det kommer att bli en fantastisk helg, förhoppningsvis, trots att vädret ska bli jättedåligt. Hoppas att det går vägen och att Micke inte vet vart vi är på väg förrän vi landat =). Om allt går som det ska så står där en limousine och väntar som ska köra oss till hotellet, weee ;). Vad tror ni? Kommer Micke gilla sin present?


5 kommentarer:

cissi | 28 augusti 2009 kl. 08:17

japp tror det kommer bli en hit =)

jessiq | 28 augusti 2009 kl. 08:57

Det tror jag absolut! Men tror du inte han kommer gå in på bloggen i förtid och se vad han ska få?

jessiq | 28 augusti 2009 kl. 08:58

Hur som helst, bästa presenten ever! :)

Unknown | 28 augusti 2009 kl. 14:54

Vilken bra pressent, kan inte bli annat än en super helg!

(jätte kul att läsa om hur du har det, ska försöka följa bloggen under året :) )

/Hanna Wärner

Daniella | 28 augusti 2009 kl. 20:24

Svar: JA! Och du vet Linda, jag fyller 25 om ett par veckor och du verkar ju vara bra på presenter. Du kanske kan tipsa Jakob? :) KRAM