For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Malaysian style

Idag var det hög tid för ett besök hos frisören. Vi har väl dragit oss lite för det eftersom man inte riktigt vet vad man får här nere. Men vi hittade ett ställe som såg trevligt ut och det var två yngre killar som ägde salongen. Vet inte riktigt hur det är i Sverige men här har frisörerna olika grader, Micke blev klippt av en hair stylist och jag av en artistic director, vilket var dyrare. Då tror jag ändå inte min var bättre på något vis. Men det som var bäst av allt var den massagen man fick under schamponeringen. Säkert en kvart totalt med bara massage, bara det gjorde besöket värt varenda öre, 200 kr för båda.


Micke ser lite rolig ut med den snygga inlindnigen


Lite halvnervös Micke, kommer detta verkligen bli bra? Blir det asian style?

Här är vi fräscha och nyklippta. Det syns inte men jag ser ut som vanligt och Micke tycker jag blev riktigt bra. Han blev nöjd själv. Ser lite yngre ut nu inför den stundande 30-årsdagen, tycker ni inte?

2 kommentarer:

Olle Bergdahl | 10 augusti 2009 kl. 03:14

looking good!

Daniella | 10 augusti 2009 kl. 14:45

Ni ser mycket tjusiga ut, båda två. KRAM