For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Viral gastroenteritis

Så lyder min dom från sjukhuset nyss. Jag har legat riktigt förkyld sedan söndag och idag tilltog det med feber, illamående och kraftig diarré. Kan erkänna att jag var lite nervös innan beskedet eftersom jag hade en del symptom för H1N1, det som avgjorde det hela var att jag inte hade tillräckligt hög feber. Detta är anledningen till att jag inte uppdaterat och kommer kanske inte orka med det på ett tag, vi får se. Jag ska i allafall vila i 5 hela dagar. Micke är frisk som en nötkärna och tar hand om mig, speciellt när jag tycker synd om mig själv, det måste jag ju få göra ;-).

3 kommentarer:

Sandra | 2 september 2009 kl. 02:01

KRYA PÅ DIG GUMMAN!! Tänker på dig hela tiden. KRAmar från Schweden

Unknown | 2 september 2009 kl. 14:56

Krya på dig!

cissi | 3 september 2009 kl. 08:56

men din stackare linda, hoppas det går över snart! Du har all rätt att tycka synd om dig själv.
kram