For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Så här det tänkt

Vi får mycket frågor om vad vi ska göra när vi kommer hem så nu tänkte jag informera om våra kommande planer.

19:e maj landar vi tidigt på morgonen på Arlanda. Vi möter upp lite stockholmsprofiler under dagen för att catcha upp lite snabbt. Senare samma dag tar vi buss/tåg till Karlstad. Vi har tänkt våldgästa våra föräldrar under sommaren och hoppas de går med på detta.

Jag har tänkt börja jobba efter midsommar och Micke likaså. Vad jag ska jobba med än är inte helt klart, men min önskan är ju apoteksjobb vilket jag sökt flera.

Glappet innan arbete innebär rent och skärt slappande i en hel månad, då vi ska umgås med familj och vänner, samt fixa lite med exjobb inför hösten, crasha examensfest i Uppsala, teama med friskisgänget i Uppsala, gå på mina systrars studenter osv.

Till hösten flyttar Micke antagligen tillbaka in i lägenheten på Östra torggatan och jag far tillbaka till Uppsala för examensarbete där. Lägenheten i Uppsala hoppas jag vi får uthyrd under sommaren. Efter examensarbetet har jag bara en 6-mån praktik på apotek sen är jag faktiskt färdigbakad apotekare. Det ni! Då har jag alltså pluggat i 5,5 år, inräknat utbytestiden i Malaysia.

Så, nu hoppas jag vi hinner ses mycket sommar hörrni! ;D

Många kramar

0 kommentarer: