For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

19 freakin days

Hey alla kvalborgsglada!

Idag är jag på ypperligt strålande humör. Gjorde tenta nummer två, kinesiska, och den kändes kanon! Det har varit supersvårt att motivera sig till att plugga när vädret är kanon, tankarna är på paradissemester och Micke är helt färdig med sitt. Han hade sista tentan i måndags och sedan dess har han som sig bör bara njutit, medans jag själv sliter i smått panik. Imorn är det en megatenta vilken jag inte alls är förberedd inför, men nu försöker jag inte stressa utan bara tänka att det får gå som det går. Därefter blir det direkt till att korka upp och fira att man bara har en kvar, weehoo!

Valborg imorn. Så tråkigt att man missar Uppsala iår! Vad har ni för planer? Snälla elda inte upp några igelkottar! ;D

19 dar, inte ens 3 veckor!

Snart står vi utanför dörr'n!

1 kommentarer:

Unknown | 29 april 2010 kl. 23:25

19 dagar! Det går att klämma in mycket då. Ni gör helt rätt som stannar ett tag till. Ta vara på tiden, jag vill se många bra bilder!

Det blir en klassiker i år - ekoparken och nåt grillaktigt på kvällen. Vädret är strålande - 17 grader och lite moln

Kram