For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Lisa est arrivée!

Igår kom Lisa ända från Sverige och hon hade med sig det mest ursvenska:

Shit vad vi har moffat godis, inte bra

Vi åt första middan på N-park Café, precis här nere. Lisa var lite jetlaggad.

Vi ville visa vad vi äter mest varje kväll, så vi beställde in Fried Rice with chicken, Singapore Bee Hoon Chicken, Pita med falafel och hummus samt bröd att doppa i hummus, yum!

Idag tog vi den obligatoriska rundvandringen på campus. Vi matade fiskar och då dyker flera sköldpaddor upp!


Lisa gör sig vänner...


...och ovänner. Stor fet varan (Monitor Lizard)


Efter mitt hårfiasko igår gick jag idag och skulle rätta till problemet, under tiden fönstershoppade Lisa och Micke för att sedan gå på fiskspa. Som vanligt fick Micke ingen uppmärksamhet då firrarna gillar tjejer bättre, weird. Vi åt en härlig indisk lunch på Kapitan och avslutade med en frappuchino på Starbucks.

Lisa var mycket förvånad och nöjd över att vi inte var bruna alls. Idag lyckades Lisa bränna sig givetvis, hihi, så hon har nu mer färg än oss, men inte snyggare.

3 kommentarer:

Shima | 14 februari 2010 kl. 02:43

Åh, vadskönt attse att Lisa har kommit fram.... Jag har försökt sms:a henne men det gårinte :(

Hopas ni får det superkul tilsammans.

PUSSAR
/Shima

cissi | 14 februari 2010 kl. 03:07

Härligt att se att Lisa är framme!

hehe, kan tänka mig att Lisa redan har bränt sig med hennes ljusa hy =)

Hoppas ni får jätteroligt! Jag och min kompis Therese drar till LA på onsdag för att hälsa på Sarah!

saknar er!
kramar

Juergen | 15 februari 2010 kl. 17:42

ooohhh I loooove Daim!!!