For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Gullefjun

STORT missöde idag. Valde en lite mindre etablerad hårsalong. Skulle ju "bara" ljusa till utväxten lite, vilket jag tycker är en av de simplaste behandlingarna. Kommer ut som gullefjun! Gul som en liten kyckling är jag. Denna gången vet jag inte om jag bjuder på bevis. Sitter nu här med keps och den kommer att bäras tills imorn då jag måste gå iväg och fixa till oredan. Om 20 minuter landar Lisa på flygplatsen, så dax att sticka nu. Ska bli så kul!

Ha en härlig mysfredag nu allihopa!

1 kommentarer:

Unknown | 13 februari 2010 kl. 01:31

Det där känner jag igen. Finska Pauliina var blond och ville ha mera orange färg. Kom tillbaka som Kurt Cobain när han hade rosa färg.