For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Bali med bästa Lisa!

Oh, nu är allt äntligen klart. Så fort jag hamnar i en mindre motgång nu så börjar jag tänka på februari. En härlig månad det där. Alla hjärtans dag, massor med födelsedagar och så är den ju så kort. Vi har från och med den 11:e midterm break och lagom till denna ledighet kommer LISA! Lisa är en av mina bästa vänner från Uppsala. Vi delar många härliga minnen ihop från utbildningen men de som jag minns starkast nu är de från mitt kök, där vi ömsom tentapluggar, skvallrar och tröstäter, haha. Those were the days!

Vi kommer spendera nån dag här på Penang, sedan bär det av till KL ett par dagar för att sen avsluta med dryga veckan på BALI! Åh ska bli så kul! Micke stackarn, eller ja det är ju självvalt, ska köra en livräddningskurs som går under den veckan så han kommer att stanna hemma. Han känner väl att han inte orkar vara ensam med två babes på Bali, där han redan varit dessutom.


Oh, can't wait!

1 kommentarer:

Juergen | 25 januari 2010 kl. 18:46

Finally u´ll make ur way to bali! Hahaha... wish u a lot of fun! :-)