For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Our first visitors

Nu har vi vårt första Sverigebesök. Anna o Thomas är ute och backpackar jorden runt i ett halvår. Nu har de varit ute i fyra månader och kom med regn i lördags från KL. Vi har umgåtts, spelat spel, vinat, ätit en massa smarrig mat, sightseeat på campus. Igår var vi även och såg filmen 2012. En typisk amerikansk katastroffilm som helt klart var sevärd. Nu sitter jag och Micke på Starbucks och ska få lite pluggat medan de är ute på shoppingturné. Ja, lite avis är man allt på deras liv. Inga måsten. Men jag kan säga att de håller ett högt tempo, ett sånt tempo som en annan blir helt slut av efter en vecka. Men jag tror att det bara handlar om inställning.

Vi har haft moppe här nu i tre veckor och det är så skönt och så smidigt. Gäller att vara försiktig i den tunga trafiken bara, men det går väldigt bra. Vi fixade så att Anna o Thomas kunde hyra en också, så nu är Micke o Thomas som tonåringar och vill bara köra moppe hela tiden.

1 kommentarer:

Noomie | 18 november 2009 kl. 07:24

Jag drömde om dig inatt! Säkert för att jag mailade tillbaka till dig igår kväll. Drömde att jag typ flyttat till malaysia och du hade köpt massa snygga örhängen hahah.

Puss