For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

Mitt öde: überblond?

Igår skulle jag för första gången här gå iväg för lite slingor och fräscha upp peruken lite. Hittade ett trevligt ställe i Queensbay, lite dyrt men det fick det va värt. Jag förklarade flera gånger att jag inte vill vara ultrablond längre, mer mellanblond. Hittade en snygg nyans i en tidning och nekade alla hennes förslag på bruna nyanser. "För mörkt", sa jag och påmindes om min färgkatastrof förra hösten. Vet även att brunt blir säkerligen grönt i slutändan. Till slut visste hon exakt vad jag var ute efter. Efter två timmar kom jag ut därifrån. Blondare än nånsin...

Ok, här är den efterfrågade bilden ;D

4 kommentarer:

Hanna å Ville | 11 november 2009 kl. 15:27

Men varför är det ingen BILD?

jessiq | 12 november 2009 kl. 00:44

Helt ärligt så ser jag ingen skillnad.. Du ser ju ut som du alltid gör!?

Noomie | 12 november 2009 kl. 06:21

Fint! men jag ser nog inte heller någon större skillnad hahah

Linda | 12 november 2009 kl. 10:16

Men det är ju det jag menar. Ingen skillnad förutom lite ljusare t.o.m ;)