For english version of this exciting blog:

Use english translation from google either on the left or on the top of the page

TÄVLING!

OM alla stora, kända bloggar har tävlingar kan väl även Sveriges minsta och tråkigaste blogg också ha det? Så får det bli!!

Weasel Coffee
Lyxigt kaffe som vi köpte två påsar av i Vietnam. Ett magiskt kaffe som doftar ljuvligt och doften kan bero på den speciella procedur som sker innan bönorna mals. Nämligen, kort och gott, bönorna äts av en "vessla" som inte bryter ner dem utan bönorna kommer ut lika fina bakvägen. Man plockar upp korvarna med bönor som sedan, givetvis, steriliseras och mals. Läs gärna mer.

Kaffet anses som lyx och vad vi förstått kostar en hel del hemma. Så nu har just DU chansen att vinna en påse!

Tävling
Hur många länder har jag och Micke besökt totalt, då både gemensamt och på egen hand? Sverige räknas inte men det gör självklart Malaysia.

Skriv in i kommentarsfältet och var helst inte anonyma, blir så svårt då. Närmast gissat får en påse hemskickat.

Kom igen nu!!

11 kommentarer:

Juergen | 29 december 2009 kl. 21:12

I guess it´s 22.... it it´s wrong please tell me before it´s over so that I´ll be able to change :-)

Sandra | 30 december 2009 kl. 00:03

Guud, jag skulle ÄLSKA att vinna den påsen!

Jag gissar på... 15! Vet på ett ungefär vilka Du besökt men Micke.. jadu.. ;) Det kan vara mer än 15 tillsammans da, men håller fast vid min vilda gissning..

Kram!

Olle Bergdahl | 30 december 2009 kl. 17:20

Jag gissar på 17

Anna och Thomas | 30 december 2009 kl. 23:48

Klart att vi måste ta chansen att vinna ett paket lyxigt bajskaffe! :)

Anna: Trodde på 17 men såg att någon redan hunnit före. Chansar på 16 istället! :)

Thomas: Gissar på 19!

Tackar för senast! Hoppas bussresan hem gick bra. Kram

Villa Deneo | 2 januari 2010 kl. 07:41

Måste ju vara uppåt 40. Japp, jag säger 43.

Kim Gunnarsson | 2 januari 2010 kl. 12:53

Vi gissar på 26 =) Hoppas ni har haft en underbar resa! Gott Nytt år!
Kramar/ Sarah & Kim

Unknown | 2 januari 2010 kl. 19:49

Det måste vara 11!

Gott nytt År

Stefan S

Conny Åslund | 6 januari 2010 kl. 03:17

Jag svarar 30 och det inkluderar Norge. The heat is on but I´m cool.

Fröken Lööv | 7 januari 2010 kl. 06:38

Hej hopp där nere i värmen! Vi blev så sugna på kaffe här så vi gissar på 31 länder!

Kramar från Elin och Mats

Anonym | 8 januari 2010 kl. 05:44

Tjenna..
Detta får man inte missa.. klart det är 33.

Vi har faktiskt en vessla här hemma, dock en uppstoppad.

Hade bra!
Markus & Nicklas

Henrik | 11 januari 2010 kl. 00:06

Efter att ha kombinerat kursen i finansiell statistik som jag just läser samt en lista i Excel så har jag kommit fram till att mitt svar är 37! (utan kursen hade jag gissat på 33 även jag, men det var ju redan taget)

/Henrik